3 maja 2018

WAKACYJNY BLEJTRAM



Hej

Dziś chcę wam pokazać mój najnowszy mixed mediowy blejtram. Wykonałam go, aby oprawić wakacyjne wspomnienia moich przyjaciół. 

Jeśli jesteście ciekawi szczegółów, to zapraszam dalej.

Jako bazę wykorzystałam podobrazie malarskie w kształcie prostokąta. Rozpoczęłam od nałożenia białego gesso 13arts przez mini maskę Tima Holtza z zestawu 8. Dodałam białą pastę pękającą Ranger, aby stworzyć ciekawszą teksturę.



Jak zwykle, nie mogło się obejść bez moich ulubionych produktów od Lindy's Stamp Gang! Tym razem użyłam pigmentów z zestawu Tres Chic oraz niebieskiego z zestawu Praire Wildflowers. Świetnie nadają się zarówno do tła, jak i pomalowania tekturek.





WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

MEDIA:
gesso białe 13arts
magicals Tres Chic Lindy's Stamp Gang
gel medium  Amsterdam
pasta pękająca Ranger
pearl medium Amsterdam

INNE:
klej Tacky Glue
maska Tim Holtz set 8


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

Pozdrawiam!



Brak komentarzy: