8 maja 2018

DREWNIANE SERDUSZKO ZE ZDJĘCIEM



Hej!

Dziś inspiruję mixedmediową ramką w kształcie serduszka. Serduszko będzie dodatkiem do prezentu urodzinowego dla mojego małego siostrzeńca Jasia. Jest to praca niewielkich rozmiarów, jednak na tej małej powierzchni użyłam sporo mediów.





Bazę pokryłam białą farbą kredową, która dała matowe wykończenie. Na początku pracy założyłam, że ramka będzie w odcieniach brązu i starego złota. W wybraną kolorystykę idealnie wpasowały się mgiełki Lindy's Stamp Gang "Steampunk Sepia" i 13arts "Pearl Gold". Aby urozmaicić tło dodałam chlapania tuszem akrylowym 13arts "White" i stemplowania czarnym tuszem Archival "Jet Black"



Uwielbiam produkty firmy Kaisercraft, które pojawiają się praktycznie w każdej mojej pracy. Tym razem użyłam stempla "Chevron" , który ma bardzo uniwersalny wzór, oraz napisu z zestawu die cuts "Documented". Podczas tworzenia kompozycji bazowałam na papierach Tima Holtza z zestawu "Paper Stash Etcetera"

Kilka trybików i śrubek i praca gotowa! Muszę przyznać, że bardzo lubię tworzyć takie małe pamiątki.




WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

Brak komentarzy: