12 maja 2018

BOX - PIERWSZA KOMUNIA ŚWIĘTA


Witam serdecznie!
Maj to czas Pierwszej Komunii Świętej.  Dzisiaj dominuje delikatność, biel i papiery Wandering Ivy: Paper Collection - Kaisercraft i  Birdsong: Papier 05 - Mintay by Karola Witczak.

Box z ręcznie wykonanymi kwiatami obsypanymi drobniutkim brokatem. 
Mam nadzieję, że jesteście ciekawi szczegółów,  zapraszam dalej!


Wieko pudełka, na których umieściłam kompozycję z kwiatów.
 Kwiatki pomalowałam Amsterdam Heavy Gel Medium Matt i obsypałam brokatem. 




Dla uzyskania przestrzennego efektu, niektóre elementy przyklejałam za pomocą kwadracików 3D- 2mm, drobne elementy kleiłam klejem Aleene's Fast Grab Tacky Glue, natomiast większe elementy z papieru taśmą dwustronną Scor tape 1/2 cala.



Listki tuszowałam akwarelą Ecoline gold.





Tekturki tuszowałam Ecoline White.




WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

PAPIERY:  

NARZĘDZIA:
kość do bigowania Martha Stewart Bone Folder

MEDIA:

KLEJENIE:
klej szybkoschnący Tacky Glue
taśma dwustronna Scor tape 1/2 cala

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mam nadzieję, że box spodoba się obdarowanej.

Pozdrawiam serdecznie :)

Brak komentarzy: