9 stycznia 2018

ZIMOWY ALBUM


Witam Was serdecznie!
W dzisiejszej inspiracji chciałam podzielić się z Wami albumem. Przygotowałam go na zimowe zdjęcia, które mam nadzieję zrobić na zbliżających się feriach.

Zapraszam dalej!



W pracy wykorzystałam cudną kolekcję Kaisercraft Mint Wishes.  Album powstał na gotowej bazie. Jego karty pomalowałam błękitną farbą akrylową, a na brzegi gąbeczką nałożyłam Gesso Białe
Okładkę ozdobiłam wyciętymi kwiatami z arkusza Frosted  oraz gotowym papierowym kwiatem z kolekcji Garden Seed - Aloe.








Do sprężyny spinającej album przywiązałam dratwy naturalnie barwione: brązową, białąturkusową oraz dwie tasiemki. Świetnie sprawdziły się tutaj metalowe zawieszki Idea Ology Metal Typed Tokens.
W ozdobieniu kart albumu wykorzystałam m.in. dziurkacz Slim Binding Edge oraz wycięte kwiaty z kolekcji Mint Wishes. Brzegi papierów tuszowałam Distress Walnut Stain









PAPIERY

Kolekcja Kaisercraft Mint Wishes

MEDIA
Grunt akrylowy Gesso Białe
Mini tusz distress Walnut Stain

DODATKI
Dratwa naturalna barwiona brązowa
Dratwa naturalna barwiona biała
Dratwa naturalna barwiona turkusowa
Tasiemka satynowa z kropeczkami natural
Tasiemka rypsowa z poziomymi liniami Blue/White
Kwiaty papierowe Garden Seed - Aloe
Zawieszki Idea Ology Metal Typed Tokens


NARZĘDZIA
Dziurkacz Slim Binding Edge

KLEJENIE 
Klej Quick Drying Tacky Glue
Arkusz kwadracików 3D 2mm



                                               - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mam nadzieję, że album Wam się podoba...
Pozdrawiam serdecznie:)



Brak komentarzy: