8 stycznia 2018

W ZIMOWYCH KLIMATACH


Witam serdecznie!

Czy zima już była, czy już się skończyła? Przegapiłam śnieg, sople lodu, malowane wzory na szybach?  Aby przypomnieć o śnieżnej zimie - pocięłam piękne papiery z kolekcji Cherry Tree Lane i przygotowałam mroźne kartki. Mam nadzieję, że zainspirują Was do tworzenia śnieżnej zimy w różnych projektach.

Jeśli jesteście ciekawi szczegółów, to zapraszam dalej!


Kartki powstały z papierów: Quill i Postal, ozdobiłam je ręcznie zrobionymi poinsecjami i ramkami z papieru z kolekcji Sage and Grace. Drewniane napisy to Mint Wishes: Jolly Christmas, które rozbieliłam białym gesso - Dina Wakley.



Dla uzyskania przestrzennego efektu, niektóre elementy przyklejałam za pomocą kwadracików 3D- 2mm, drobne elementy kleiłam klejem Aleene's Fast Grab Tacky Glue, natomiast większe elementy z papieru taśmą dwustronną Scor tape 1/2 cala.





WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

PAPIERY: Cherry Tree Lane

DODATKI:

NARZĘDZIA:
kość do bigowania Martha Stewart Bone Folder

MEDIA:
białe gesso Dina Wakley - Media

KLEJENIE:
klej szybkoschnący Tacky Glue
taśma dwustronna Scor tape 1/2 cala

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mam nadzieję, że karteczki spodobają się Wam.

Pozdrawiam serdecznie :)

Brak komentarzy: