23 stycznia 2018

SPĘKANE SERCA


Witajcie!
Pozostając w temacie serduszek, zapraszam Was na ich kolejną porcję. Tym razem będzie ich więcej na LO, które na dziś przygotowałam. Zapraszam również na tutorial w którym pokażę jak zrobiłam na nich spękania.



Wybrałam kolekcję Kaisercraft Basecoat 4, a dokładnie jako bazę mojego LO arkusz White Marble . Dodatkowe czarne elementy papierowe wycięłam z arkusza Speckled, a brzegi pokryłam farbą Ecoline 801 Gold.


Z papierowych dodatków świetnie sprawdziło się zdjęcie Idea Ology Photobooth Card Strips. Pod kompozycję dałam gesso białe, następnie przez maskę nałożyłam Gel Medium zmieszane z gesso czarnym. W tle wykorzystałam mgiełkę Starburst Hottie Patottie Hot Pink, a całość wykończyłam chlapaniami tuszem akrylowym SPLASH Black oraz farbą Ecoline 801 Gold.
Uwielbiam metalowe elementy od Tim'a Holtz'a, tym razem znajdziecie tu agrafkę Idea Ology Trinket Pins oraz zawieszkę Idea Ology Metal Word Bands Life.




Jak zrobiłam spękania na serduszkach? Dowiecie się z tutorialu na który Was zapraszam.



WYKORZYSTANE MATERIAŁY

PAPIERY
Kolekcja Kaisercraft Basecoat 4
White Marble 
Speckled

DODATKI
Dratwa Naturalna Barwiona Brązowa
Elementy papierowe Idea Ology Photobooth Card Strips
Elementy metalowe Idea Ology Trinket Pins
Elementy metalowe Idea Ology Metal Word Bands Life
Stempel Kaisercraft Texture Clear Stamp Sketchy

KLEJENIE
Arkusz kwadracików 3D 1mm
Klej Quick Drying Tacky Glue

MEDIA
Tusz Archival Jet Black
Tusz akrylowy SPLASH Black
Mgiełka Starburst Hottie Patottie Hot Pink
Grunt akrylowy Gesso Białe
Grunt akrylowy Gesso Czarne
Medium żelowe Gel Medium
Farba wodna Ecoline 545 Red violet
Farba kryjąca Ecoline 801 Gold
Crackle Accents

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Pozdrawiam serdecznie!



Brak komentarzy: