22 stycznia 2018

ALBUM Z SERDUSZKAMI



Witam serdecznie!

Dzisiaj kolorowy zawrót głowy w duecie z serduszkami. Przed nami Święto Zakochanych, takim albumem można obdarować kogoś bliskiego sercu. Mój wybór padł na piękne papiery z kolekcji Bombay SunsetJednak pierwsze skrzypce należą do Sundown. Papierem tym zachwyciłam się w chwili, gdy zobaczyłam go na monitorze ekranu. Już wtedy wiedziałam, że muszę zaopatrzyć się w większą ilość. W realu papier jest jeszcze piękniejszy, kolory cudnie nasycone. Strony dekorowałam tak, aby nie przyćmić kart.
Jeśli jesteście ciekawi szczegółów, to zapraszam dalej!


Album powstał na gotowej bazie. Okładkę ozdobiłam ręcznie zrobionymi kwiatami muśniętymi Ecoline gold i tekturkami pomalowanymi czarnym gesso Amsterdam Gesso Czarne i przetarte Ecoline gold.



Kwiaty i tekturki przyklejałam na Amsterdam Heavy Gel Medium Matt.






Delikatne zdobienia stron z motywem serduszka.


















WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

PAPIERY:  Bombay Sunset

MEDIA:
akwarela Ecoline gold

KLEJENIE:
klej szybkoschnący Tacky Glue
taśma dwustronna Scor tape 1/2 cala

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Nie mam wątpliwości, że album spodoba się obdarowanej osobie.

Pozdrawiam serdecznie :)


Brak komentarzy: