5 stycznia 2018

ALBUM DLA RODZICÓW


Hej,

Dziś chcę wam pokazać moją najnowszą pracę, czyli album z mediową okładką. Mimo, że był bardzo pracochłonny, to myślę, że warto było poświęcić ten czas na przygotowanie takiego prezentu.

Zapraszam do obejrzenia!

Tworzyłam ten album na bazie jednej z moich ulubionych kolekcji od Kaisercraft - Golden Grove .



Do ozdobienia stron wykorzystałam pasujące die cutsy z tej samej kolekcji.



Oprócz standardowych stron albumu, dorobiłam też mniejsze strony - wkładki, aby pomieścić jeszcze więcej zdjęć.


Do stworzenia tekstury na okładce i niektórych stronach użyłam mini masek Tima Holtza z zestawu nr 10, które okazały się być świetne do tego projektu.












WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

PAPIERY:
Kaisercraft: Golden Grove
- Thoughtful
Greenery
Soft Moss
Sweet Pear
- Fallen Leaves
Gold Dahlia
Grateful
Canola
- Die cuts

MEDIA:
gesso białe 13arts
mgiełka Lindy's Stamp Gang Steampunk Sepia
mgiełka Lindy's Stamp Gang Ponderosa Pines Olive

INNE:
maski Tim Holtz
klej Tacky Glue
trymer Matha Steward



- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

Pozdrawiam!



Brak komentarzy: