13 grudnia 2017

Wakacyjne wspomnienia...

Witajcie!!!

Często wracamy wspomnieniami do przeżytych chwil wakacyjnych. Przywołujemy słoneczko, zapach morza czy też gór... Ja lubię oglądać albumy... Cudowne zdjęcia pełne kolorów... Zazywczaj przygotowuję najpierw album a dopiero później uzupełniam go fotografiami. Dziś przedstawię Wam właśnie taki album.

Zobaczcie sami!!!

Mały grubasek pomieści sporo zdjęć  różnego formatu. Skrzydełka dają Nam tę możliwość. Album powstał na bazie bloczku papierów 8x8 - 49 and Market - Sand & Sea. Rewelacyjnie wpasował się wielkością w mój albumik. Wyjątkowo klimatyczna kolekcja oddająca nastój morskiej krainy. Dodam tylko że zestaw zawiera jedną kartę z małymi elementami do wycięcia i nimi przyzdobiłam skrzydełka. 



 Napis tekturkowy pociągnełam tuszem akrylowym z brokatem 13@rts w kolorze turkusu SPLASH! Glitter Turqoise. Imitację wody otrzymałam przy pomocy medium szklącym - Glossy Accents oraz dwutonowego pudru do embossingu - Tilt-A-Wheel Teal.

 Z okładki wesoło na nas łypią oczkiem koniki morskie. Delikatnie pociągnięte medium postarzającym - Crackle Accents oddają strukturę pancerzyka.



Malutkie tagi przyozdobiłam kolorową dratwą Hemptique.




WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

PAPIERY:
zestaw 8x8  49 and Market - Sand & Sea 

DODATKI:

MEDIA
tusz akrylowy 13 @rts - SPLASH! Glitter Turqoise
medium postarzające - Crackle Accents
tusz Distress - Oxides Broken China
tusz Distress - Oxides Worn Lipstick
tusz Distress - Crushed Olive

KLEJENIE
arkusz kwadracików 3D o grubości 2mm


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Czy poczuliście ten morski klimat?
Bo ja już bujam w obłokach ...

Pozdrawiam serdecznie :)


- - -  - - - Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: