2 grudnia 2017

Kalendarz adwentowy wg Funii...

Witajcie!!!

Święta zbliżają się tuż tuż... Okres oczekiwania postanowiłam sobie trochę osłodzić. I tak powstał kalendarz adwentowy na smakołyki.

Zobaczcie sami!!!


Kalendarz powstał z kolekcji papierów Kaisercraft - Mint Wishes. Każde pudełeczko powstało przy pomocy tablicy We R Memory Keepers. Dodatkowo każdy pakuneczek ozdobiony został mediowo lub Die-cut Mint Wishes.
Bardzo przydały mi się tusze akrylowe SPLASH! Glitter w kolorze turkusowym, zielonym i serbnym. Bardzo mi się podoba uzyskany efekt delikatne płaskie kropeczki rewelacyjnie mieniące się. Pudełeczka powiesiłam na dratwie naturalnej na szpuli barwionej na czarno i przypięłam małymi drewnianymi spinaczami.









WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

PAPIERY:
kolekcja Kaisercraft Mint Wishes

DODATKI:
elementy papierowe - Die-cut Mint Wishes

MEDIA
tusz akrylowy 13 @rts - SPLASH! Glitter Turqoise

KLEJENIE
arkusz kwadracików 3D o grubości 2mm


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Umilajmy sobie każdy dzień choćby słodkościami :)

Pozdrawiam serdecznie :)


- - -  - - - Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: