28 listopada 2017

PRZEPIŚNIK

Witam Was serdecznie!
Przed nami Święta Bożego Narodzenia. Postanowiłam przygotować przepiśnik.
Choć nie jest zrobiony w typowym  klimacie świątecznym to mam nadzieję, że obdarowanej osobie posłuży cały rok.

Ciekawi? Zapraszam dalej!


W przygotowaniu przepiśnika użyłam papierów Graphic 45 z kolekcji Portrait of A Lady, a konkretnie tych arkuszy: Alexandra, Blanche oraz Isabella.

Papier bazowy okładek to Alexandra oraz Blanche. Z tych samych papierów wycięłam elementy dekoracyjne. W klejeniu użyłam Quick-Drying Tacky Glue oraz taśmy piankowej 3D – 1mm.



Na tekturki nałożyłam tusz Distress Clear doEmbossingu, posypałam pudrem Obviously Black i następnie stopiłam go nagrzewnicą.




Zamknięcie przepiśnika ozdobiłam elementami metalowymi Idea-Ology: Nailheads oraz tasiemkami, których szeroki wybór znajdziecie tutaj.



Wewnętrzne strony okładek ozdobiłam papierami Alexandra, Blanche oraz Isabella.







WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

PAPIERY
Alexandra
Isabella

KLEJENIE
Taśma piankowa 3D – 1mm

MEDIA
puder do embossingu Obviously Black

DODATKI
Tasiemka Vintage Wrinkled Moos
Elementy metalowe Idea-Ology: Nailheads

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mam nadzieję, że podoba Wam się przepiśnik i wykorzystana w nim

Pozdrawiam serczenie!!!




- - - - - - Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: