28 czerwca 2017

W KRAINIE DRAKULI...

Witajcie!

I mamy wakacje :). Wesoły i piękny czas by oddać się magi podróży, poznaniu nowych miejsc... Oddaniu się beztroskiemu odpoczynkowi... Ja już jestem po wakacyjnej podróży. Teraz zostały wspomnienia, które zostaną uchwycone w album.

Jeśli chcecie się przenieść w krainę Drakuli ZAPRASZAM poniżej. :)


Ostatnio zauroczona tworzeniem albumów z mnóstwem skrzydełek, wyczarowałam kolejny w mrocznym klimacie krainy Drakuli. Z pomocą przyszła mi  kolekcja Kaisercraft - Indigo Skies - głęboki granat i czerń.


Poszczególne karty albumu składają się z wielu skrzydełek nieznacznie ozdobionym delikatnymi detalami w postaci die-cut.


Motywy kliszy powstały przy pomocy stempla Kaisercraft, tuszu do embossingu i czarnego pudru do embossingu. Czarno-biąłe kropeczki uzyskałam przy pomocy Medium Enamel Accents.


Ozdobę okładki stanowi karteczkowy zegar z die-cut oraz zawieszka Idea-Ology: Metal Typed Tokens.

Grzbiet okładki zaraz odfrunie a poniosą go nietoperze ;).


WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

PAPIERY:
kolekcja Kaisercraft - Indigo Skies
papiery:
Cuppa

NARZĘDZIA:
narzędzie do zaokrąglania rogów Crop-A-Dile Chomper-Corner

DODATKI:
metalowe zawieszki Idea-Ology: Metal Typed Tokens
ozdoby papierowe Indigo Skies: Die-cut

MEDIA:
tusz do embossingu Distress Clear
puder do embossingu Super Fine Black
medium biało-czarne Medium Enamel Accents


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Rumunia to niesamowity oraz nieodgadniony kraj i taki klimat udało mi się stworzyć w albumie.

Pozdrawiam serdecznie :)


- - - - - - Sklep z materiałami do scrapbookingu

1 komentarz: