29 czerwca 2017

O WAKACYJNEJ TRADYCJI

Cześć!

Za chwilę jak co roku wyjadę na moje ulubione wakacje. Jak co roku w ich czasie odwiedzę z moją przyjaciółką pewną malutką kawiarnię. Koniecznie w poniedziałek. Na ten rok przygotowałam już album na zdjęcia z tego wypadu.

Zapraszam do oglądania!

Na oprawę albumu wybrałam kolekcję Kaisercraft High Tea. Jest klimatyczna i akurat pasująca do tematu albumiku.


Albumik jest dość skromny. Na okładce znalazło się raptem parę elementów: rozetka z zestawu High Tea: Wooden Flourishes Tea Party, stalówka Idea-Ology Pen Nibs, border z dziurkacza Embroidery i kokardka z Dratwy Naturalnej na Szpuli Bielonej. Wszystko podkreśliłam perłami w płynie w kolorze White Opal. Na sprężynie zawiązałam kokardę z tasiemki Vintage Wrinkled.



Środek albumiku jest dość skromny. Królują w nich delikatne zdobienia z borderów, drewienek z High Tea: Wooden Flourishes Tea Party, rozetek oraz napisów pochodzących z papierów z kolekcji.



Do stworzenia albumu użyłam papierów Afternoon Tea, Cuppa, Tea Leaves, Shortcake, Scones i Tea Time.




Wszystkie drewienka z High Tea: Wooden Flourishes Tea Party pomalowałam lekko białą farbą. Wszystkie kawałki borderów przykleiłam na kosteczki 3D.





W pracy użyłam też mojego ulubionego dziurkacza Doily Lace.




WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

PAPIERY:
kolekcja KaisercraftHigh Tea
papier Afternoon Tea
papier Cuppa
papier Tea Leaves
papier Shortcake
papier Scones
papier Tea Time

DODATKI:
zestaw stalówek  Idea-Ology Pen Nibs
tasiemka Vintage Wrinkled

KLEJENIE:
kostki 3D - 1mm

- - - - - - - - - - - - - - - -
Macie jakieś miejsce, które odwiedzacie co roku przy okazji wakacji?

POZDRAWIAM!



- - - - - - Sklep z materiałami do scrapbookingu

2 komentarze:

joyanna pisze...

Śliczny i baaaaardzo romantyczny albumik.

IWA pisze...

Ale cudny: delikatny, romantyczny i elegancki, bardzo kobiecy!