14 czerwca 2017

MUZYCZNA MINI HARMONIJKA...

Witajcie!

Muzyka towarzyszy Nam bardzo często w Naszych codziennych czynnościach, Pięknych chwilach... Wywołuje emocje...

Z okazji Święta Muzyki postanowiłam sobie zrobić malutką harmonijkę albumik na malusie zdjęcia rodzinne. Fotografie przeplatane cytatami z tekstów piosenek, które poruszyły moje serduszko.

Jeśli spodoba Wam się ta mała forma albumu kieszonkowego to zapraszam na tutorial pokazujący jak go stworzyć.

Zapraszam serdecznie!


Album powstał na bazie arkusza papieru Blue Fern Studios - Serendipity. Papiery z firmy Blue Fern Studios charakteryzują się grubszą gramaturą i dlatego idealnie nadają się na harmonikę.
Albumik jest wyjątkowo malutki  - 5,4x7,6 cm. Wyjątkowy kieszonkowiec. :)


Okładka przednia ozdobiona metalową zawieszką Idea-Ology: Metal Typed Tokens oraz kwiatuszkami.


Pewnie zwróciliście uwagę na złoty motyw muzyczny - wykonałam go za pomocą stempla Kaisercraft - Texture Clear Stamp Sheet Music, tuszu Distress Clear do embosingu oraz pudru do embossingu Princess Gold.


Mój mini albumik-harmonijkę obwiązałam różową tasiemką - Vintage Wrinkled Pink.


A na koniec malutkie smaczki w postaci cytatów a piosenek, które dla mnie wiele znaczą.



WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

PAPIERY:
kolekcja Blue Fern Studios - Serendipity

NARZĘDZIA:
stempel Kaisercraft Texture Clear Stamp Sheet Music

DODATKI:
metalowe zawieszki Idea-Ology: Metal Typed Tokens
tasiemka Vintage Wrinkled Pink

MEDIA:
tusz do embossingu Distress Clear
puder do embossingu Princess Gold


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
I jak Wam się podoba moja kieszonkowa harmonijka?

Pozdrawiam serdecznie :)


Jeśli chcecie stworzyć podobną harmonijką zapraszam poniżej na tutorial.





- - - - - - Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: