19 czerwca 2017

KWIECISTE KARTKI Z OKIENKIEM

Witam serdecznie.

Przed nami lato, wakacje, magia pięknych chwil. Nie zapominajmy o solenizantach i jubilatach, miłych gestach i życzeniach... 

Dzisiaj pokażę kartki okolicznościowe i mam nadzieję, że zainspiruję Was do wykonania kartek (niekoniecznie imieninowych czy urodzinowych) z okienkiem.

Jeśli lubicie przestrzenne elementy występujące w pracach, to zapraszam na tutorial pokazujący jak powstaje takie "okienko".

Jeśli jesteście ciekawi, to zapraszam dalej!


Kartki powstały z cudownych papierów z kolekcji Blue Fern Studios - Courtship Lane, a dokładnie: Lovers Lane, Royal Street, West Plaza.





Do klejenia kartek użyłam Scor-tape 1/4 calaQuick-Drying Tacky Glue. Warstwy uzyskałam podklejając elementy kwadracikami 3D - 2mm.


Do kompozycji kwiatowej wkradła się tasiemka Vintage - Wrinkled Olive.



Do bigowania baz kartek i pudełka użyłam tablicy do bigowania Martha Stewart oraz kości introligatorskiej Martha Stewart.






WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

PAPIERY:
kolekcja Blue Fern Studios - Courtship Lane

NARZĘDZIA:
tablica do bigowania Martha Stewart
kość do bigowania Martha Stewart Bone Folder

KLEJENIE:
taśma dwustronna Scor-tape 1/4 cala
kwadraciki 3D - 2mm

DODATKI:


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
Mam nadzieję, że kartki spodobają się obdarowanym, a Was zachęcą do wykonania własnych kartek z okienkiem.

Papiery z kolekcji Courtship Lane zachwycą Was.

Pozdrawiam serdecznie :)



Jeśli chcecie poznać mój sposób na przestrzenne "okienko"- zapraszam na tutorial.



- - - - - - Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: