6 czerwca 2017

KONIEC ROKU SZKOLNEGO

Witajcie!

Wielkimi krokami zbliżamy się do końca roku szkolnego. To dobry moment, by podziękować nauczycielom za wspólny rok pracy, poświęcony czas i edukację.

Przygotowałam na tę okazję dwie kartki.

Jeśli jesteście ciekawi, to zapraszam dalej!


Kartki przygotowałam na bazie kwadratowej z zestawu z kopertami . Dziś chciałabym Was zainspirować przepiękną kolekcją od Kaisercraft Wildflower. Wykorzystałam te trzy papiery: Flowering, In Bloom oraz Vines.


Z arkusza Vines wycięłam dopasowane kwadraty i nieco mniejsze z arkusza Flowering. Brzegi potuszowałam tuszem Distress Tumbled Glass oraz Victorian Velvet. Przykleiłam je do baz za pomocą kleju szybkoschnącego Quick-Drying Tacky Glue.



Kółka oraz listki wycięłam z arkusza Vines na których umieściłam kwiaty z arkusza In Bloom. W precyzyjnym wycinaniu pomogły nożyczki 4 calowe. Kompozycję umieściłam za pomocą kwadracików dystansujących 2mm.



Całość delikatnie pochlapałam tuszem akrylowym SPLASH Green oraz dodałam drewniane elementy - Wooden Flourishes Bloom.


WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

PAPIERY
kolekcja Kaisercraft Wildflower
Flowering
In Bloom
Vines
karty z kopertami kwadratowe kremowe 50 szt

NARZĘDZIA
nożyczki precyzyjne 4 calowe

KLEJENIE
klej szybkoschnący Quick-Drying Tacky Glue
arkusz kwadracików 3D - 2mm

MEDIA
tusz akrylowy SPLASH Green
mini tusz Distress Tumbled Glass
mini tusz Distress Victorian Velvet

DODATKI
drewniane elementy - Wildflower: Wooden Flourishes Bloom


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mam nadzieję, że kartki Wam się podobają.

Pozdrawiam serdecznie!


- - - - - - Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: