5 czerwca 2017

GRATULACJE

Witam serdecznie!

Czerwiec to czas składania gratulacji absolwentom za ich osiągnięcia. Sukcesy i entuzjazm uczniów, ale i nauczycieli, którzy przekazują wiedzę, pasję i ciekawość świata. Wszyscy odczuwamy radość i satysfakcję nie tylko z osiągnięć własnych, ale i swoich dzieci, bliskich. Nie zapominajmy więc o tym, by pogratulować sukcesu. 

Dzisiaj pokażę kartkę-gratulacje i pudełko. Mam nadzieję, że zainspiruję Was niecoJeśli jesteście ciekawi, zapraszam dalej!



Kartki i pudełko powstały z cudownych papierów z kolekcji Vintage Hollywood - 8x8' Paper Pad










Do klejenia kartek i pudełka użyłam Scor-tape 1/4 calaQuick-Drying Tacky Glue. Warstwy uzyskałam podklejając elementy kwadracikami 3D - 2mm. 


Dekorację na kartce i pudełku zrobiłam przy pomocy dziurkacza Slim Binding Edge.






WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

PAPIERY:
bloczek papierów -  8x8' Paper Pad

NARZĘDZIA:
dziurkacz Slim Binding Edge

KLEJENIE:
taśma dwustronna Scor-tape 1/4 cala
kwadraciki 3D - 2mm

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
Mam nadzieję, że kartka w pudełku spodoba się obdarowanej absolwentce, a Was zachęci do wykonania kartek gratulacyjnych i podziękowań dla nauczycieli.

Papiery z kolekcji Vintage Hollywood na pewno spełnią Wasze oczekiwania i sprawdzą się w projektach przy wielu okazjach.


Pozdrawiam serdecznie :)


- - - - - - Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: