16 czerwca 2017

DZIEŃ MUZYKI - LO

Witajcie,

Moja dzisiejsza inspiracja, którą przygotowałam z okazji Dnia Muzyki, to mixed mediowe LO. 

Zapraszam dalej!

Całość powstała na bazie papierów Blue Fern Studios z kolekcji Memories. Wykorzystałam: piękne karty z Calling Cards, Photographic Record, Remember When oraz Tale of Treasures.

Jako tło mojej kompozycji użyłam czarnego gesso nałożonego pędzlem oraz przez maskę Doily 13 arts.



Każdą nutkę pomalowałam farbką Magical z zestawu Victorian Bouquet od Lindy's Stamp Gang, a następnie nałożyłam preparat Glossy Accents.


Dodałam też w niektórych miejscach przezroczyste spękania za pomocą Crackle Accents.



WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

PAPIERY:
Blue Fern Studios: Memories
Calling Cards
Photographic Record
Remember When
Tale of Treasures

MEDIA:
gesso czarne 13arts
medium pękające Crackle Accents
medium szkliwiące Glossy Accents
perłowe pigmenty Magical powders Lindy's Stamp Gang - Victorian Bouquet

INNE:
maska 13arts
klej Tacky Glue


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
Wyszło dość mrocznie, ale mam nadzieję, że przypadło Wam do gustu!

Pozdrawiam!




- - - - - - Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: