22 maja 2017

PIELĘGNUJ PRZYJAŹŃ

Witam serdecznie.

Przyjaźń jest niezwykle ważna w życiu człowieka, sprawia, że nasze życie jest piękniejsze. Pielęgnujmy przyjaźń, dbajmy o nią.  Nie zapominajmy o miłych gestach. 

Dzisiaj pokażę kartki okolicznościowe i pudełko. Mam nadzieję, że zainspiruję Was do wykonania kartek (niekoniecznie imieninowych czy urodzinowych) dla Waszych przyjaciół.

Jeśli jesteście ciekawi, to zapraszam dalej!


Kartki i pudełko powstały z cudownych papierów z kolekcji Blue Fern Studios - Serendipity: Contemplation, Inspiration, Fascination, Anticipation.



Drobniutkie kwiatuszki wycięłam dziurkaczem Slim Confetti Hydrangea, a listeczki dziurkaczem Branch 2.






Do klejenia kartek i pudełka użyłam Scor-tape 1/4 calaQuick-Drying Tacky Glue. Warstwy uzyskałam podklejając elementy kwadracikami 3D - 2mm.







To piękne papiery o wysokiej gramaturze, doskonałe do robienia pudełeczek. 


Dekorację pudełka zrobiłam przy pomocy dziurkacza Slim Binding Edge i Slim Rose Chain.


Do bigowania baz kartek i pudełka użyłam tablicy - Martha Stewart oraz kości introligatorskiej Martha Stewart.







WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

PAPIERY:
kolekcja Blue Fern StudiosSerendipity: 

NARZĘDZIA:
dziurkacz Branch 2
dziurkacz Slim Binding Edge
dziurkacz  Slim Rose Chain
tablica do bigowania Martha Stewart
kość do bigowania Martha Stewart Bone Folder

KLEJENIE:
taśma dwustronna Scor-tape 1/4 cala
kwadraciki 3D - 2mm

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
Mam nadzieję, że kartki i pudełko spodobają się obdarowanym, a Was zachęcą do wykonania własnych kartek dla przyjaciół.

Papiery z kolekcji Serendipity - Blue Fern Studios na pewno spełnią oczekiwania i Was zachwycą.

Pozdrawiam serdecznie :)



- - - - - - Sklep z materiałami do scrapbookingu

2 komentarze:

Lawendowy Zakątek pisze...

Witam. Kartki są piękne. Interesuje mnie jakim wykrojnikiem są zrobione duże kwiatki w pierwszej kartce. Pozdrawiam Edyta

hortensja pisze...


Karteczki są śliczne :) Papierki z Blue Fern również :)