13 marca 2017

TURKUSOWY ALBUM

Witam serdecznie.

Szczęście i te najpiękniejsze chwile w życiu zasługują na "uchwycenie" ich i umieszczenie w albumie. 

Turkus to ulubiony kolor mojej córki i taki właśnie album powstał z myślą o niej. Mam nadzieję, że spełni jej oczekiwania, a uzupełniony będzie oprawą niezwykłych, pięknych i szczęśliwych chwil. 

Dziś pokażę Wam mój sposób na plecionkę do "łapacza snów" (na końcu posta).

Jeśli choć troszkę jesteście ciekawi, to zapraszam dalej!

Album powstał z cudownych papierów z kolekcji Ubud Dreams Kaisercraft, a dokładnie z Telaga, Mantra i Merak.


Główny motyw to "Łapacz snów" z przeplecionej obręczy, ręcznie wykonanych kwiatów i piór.
Część piór stemplowanych i potraktowanych embossingiem na gorąco - puder Super Fine Whitetusz Distress Clear i dwa zestawy stempli i dopasowanych wykrojników Kaisercraft - Decorative Die & Stamp Dream Big i Kaisercraft - Decorative Die & Stamp Set - Feathers.


Elementy dekoracyjne podklejałam klejem Quick Drying Tacky Glue i taśmą Scor tape, a przestrzenne kwadracikami 3D.




Cały album podrasowałam białym gesso Dina-Wakley.








Dopasowaną do wyciętej wnęki bazę zbigowałam używając tablicy do bigowania - Martha Stewart.




Bazę albumu przygotowałam sama z beermaty, oklejone karty albumu zbindowałam bindownicą Bind It All v2.



MATERIAŁY:

PAPIERY:

NARZĘDZIA:
kość introligatorska Martha Stewart - Bone Folder
tablica do bigowania Martha Stewart - wersja mini

MEDIA:
białe gesso Dina Wakley - Media

EMBOSSING:
mini tusz Distress bezbarwny tusz do embossingu
puder do embossingu Super Fine White

KLEJENIE:
arkusz kwadracików 3D - 2mm
klej szybkoschnący Tacky Glue
taśma dwustronna Scor tape 1/2 cala

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mam nadzieję, że album przypadł Wam do gustu i zachęci do samodzielnego przygotowania podobnego. A papiery z kolekcji Ubud Dreams zachwycą Was.

Pozdrawiam serdecznie :)


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Jeżeli jesteście ciekawi jak wykonać "łapacz snów" taki jak w moim albumie - zapraszam na tutorial:



- - - - - - Sklep z materiałami do scrapbookingu

2 komentarze:

IWA pisze...

Turkusowe cudo!

GosiaMachynia pisze...

Wow ale fantastyczny :) Łapacz cudny !!