17 marca 2017

ŁAP SZCZĘŚCIE W ŻAGLE ....

Witajcie,

W życiu wiatr nagania różne chwile te smutne i te szczęśliwe. Te piękne, pozwalające bujając w chmurach łapiemy i trzymamy mocno by nie uciekły. Ja je postanowiłam ukryć w albumie. Album typowo żeglarski w którym będę przechowywać zdjęcia z mojej przygody żeglarskiej. Uwierzcie mi, że były chwile, że łapałam wiatr w żagle i bujałam w obłokach. Wspaniałe uczucie!!!

Zapraszam zatem!!!


To mój pierwszy album bez sprężyny. Od podstaw wykonany własnoręcznie i zatytułowany HAPPINES.:) Klimat żeglarskiego albumu wyjątkowo tworzy kolekcja Kaisercraft - High Tide. Motyw mapy współgra z fakturą płótna z grzbietu albumu - jeden arkusz dwustronny - Sea Map. Ozdobne elementy drewniane z tej kolekcji - Wooden Flourished Nauyical, nadają szyku. Biała tasiemka (Sheer with Satin White) z granatem podkreśla żeglarski klimat.


Bardzo lubię malutkie wykrojniki Memory Box i przeglądając czeluście sklepu Craft4You odkryłam wykrojnik z wielorybkami - Whale Pod. Malutka buteleczka - Idea-Ology: Corked Glass Vials skrywa różnokolorowe mikrokulki. Przy pomocy tuszu akrylowego SPLASH! Glitter Turguise uzyskałam piękne turkusowe krople - takiej jak woda w Chorwacji.


Album wyjątkowo złożony, posiada kieszonki mnóstwo skrzydełek i miejsca na fotografie. Dodatkowo przekładki poszczególnych kart-kieszonek stanowią karteczki z sentencjami wyciętymi z arkusza - Set Sail. Kaisercraft bardzo sprytnie wykorzystuje każdy kawałek papieru. Na paseczkach znamionowych danej kolekcji po jednej stronie znajduje się opis kolekcji oraz arkusza a po drugiej ozdobny paseczek. Bardzo lubię wykorzystywać je w swoich pracach i także się przydały ;) Skrzydełka zaokrągliłam narzędziem Crop-A-Dile Chomper-Corner.



Każda kieszonka skrywa jeden tag na który także możemy przykleic fotografie. Przy wycinaniu skrzydełek taga posłużyłam się dziurkaczem do tworzenia pudełeczka - Gift Bag Punch Board.


Poszczególne karty ozdobiłam węzłami żeglarskimi wyciętymi z arkusza Set Sail oraz drewnianymi ozdobami Wooden Flourished Nauyical.



WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

PAPIERY
High Tide - Sailor
High Tide - Set Sail
High Tide - Harbour
High Tide - Mast
High Tide - Sea Map
High Tide - Overboard
High Tide -Captain's Wheel
High Tide - Ahoy

NARZĘDZIA
dziurkacz - Gift Bag Punch Board
dziurkacz -  Marta Stewart - Around the Page Cherished
wykrojnikWhale Pod
narzędzie do zaokrąglania rogów Crop-A-Dile Chomper-Corner

DODATKI
elementy drewniane - Wooden Flourished Nauyical

MEDIA
tusz akrylowySPLASH! Glitter Turguise

KLEJENIE
arkusz kwadracików 3D o grubości 2mm


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
Mam nadzieję że dzięki temu albumikowi poczuliście żeglarski klimat i złapaliście wiatr w żagle by łapac szczęście. 

Pozdrawiam serdecznie :)



- - - - - - Sklep z materiałami do scrapbookingu

3 komentarze:

Kasia B. pisze...

Przecudny :)

Magdalena Rędzikowska pisze...

Wow, przepiękny!! Uwielbiam morskie klimaty ☺

IWA pisze...

Bossssssssssski!