9 lutego 2017

Album dla wyjątkowej kobiety

Każda kobieta powinna pamiętać o tym, że jest wyjątkowa. A jak ktoś tego nie widzi, nie docenia to jego problem, a nie jej ;)
Dzisiaj mam dla was albumik, który zrobiłam dla mojej przyjaciółki. Zdecydowanie jest ona kobietą, którą każdy by chciał mieć w swoim kręgu bliskich ludzi.
Zapraszam





Jestem totalnie zauroczona kolekcją Ps. I Love You. Dlatego po raz kolejny sięgnęłam po nią tworząc album.
Album nie ma jeszcze zdjęć. Przyjaciółka sama je sobie wybierze. Dzięki zastosowaniu pewnego triku będzie mogła je przymocować tak, aby ozdobne elementy na stronach zachodziły na zdjęcia.













Materiały:
każdy papier z kolekcji Ps. I Love You
naklejki Oh la la 
kwiat Santoro Mirabelle FSC 
perełki Sweet Paris
perełki Pearl Shapes
Idea-OlogyTyped Tokens
Idea-Ology Ball Chain
tusz Crushed Olive
tusz do embossingu Distress
dwutonowy puder do embossingu Chateou Rose
perły w płynie w kolorze Petal Pink i White Opal

pozdrawiam



- - - - - - Sklep z materiałami do scrapbookingu

1 komentarz:

DecoArtMagda pisze...

cudowny album, a kolekcja, to prawda wspaniała