22 października 2016

Krzywy domek wiedźmy

 Cześć!

Wielkimi krokami zbliża się Halloween. Jedni je obchodzą, drudzy nie. Dla tych, którzy to robią i mają ochotę przyozdobić swój dom na ten czas mam dziś inspirację w postaci domku wiedźmy. Jeśli lubisz takie klimaty, ozdoba bez odwołania do nazwy święta może stać się całoroczną bądź sezonową ozdobą.
Zapraszam do oglądania :)







Do wykonania domku użyłam papierów z kolekcji Cityescape Graphic45. Teoretycznie nie jest to kolekcja Halloween. Ale jej kolory świetnie wpasowały się w tradycyjną kolorystykę święta. Bryłę domku oraz płotek wycięłam z arkusza Global Odyssey.  Dachówki i okiennice powstały z czerwonej strony papieru Passport to the world. Całość stoi na bazie z Well Traveled.




 Na drzwiach umieściłam kołatkę zrobioną z ćwieków Ring Fasteners. Nad oknami dodałam gzymsiki zrobione perłami w płynie w kolorze Dark Chocolat.  Domek, drzewo i płotek wycieniowałam czarnym Distressem. Domek zyskał także na charakterze dzięki mgiełkom Perfect Pearls w kolorach Green Patina i Hairloom Gold.



W domku wiedźmy nie mogło zabraknąć odpowiednich akcesoriów. Klatki na ptaki. Butelki z miksturami. Pajęczyny. Był jeszcze kot, ale schował się za piecem w domku ;)


Pozdrawiam,




- - - - - - Sklep z materiałami do scrapbookingu

2 komentarze:

DecoArtMagda pisze...

wow, fantastyzny jest

IWA pisze...

Z każdej strony straaaaaasznie fajny!