7 stycznia 2015

Kwieciście i motylowo a za oknem mróz... ;)

 Witajcie w Nowym Roku. :) 

Dziś chciałbym Wam pokazać kwiecisto motylkową karteluszkę. Stworzyłam ją z kolekcji   Bo Bunny - Enchanted Garden  (Fantasy, Spellbound, Periodical). Mocno warstwowa tak jak lubię. ;)
Głównymi składnikami karteczki są kwiatuszki - Cigar Box Secrets: Kwiatki Havana Nights oraz motyle wycięte z arkusza - Enchanted Garden: Periodical. Niestety na zdjęciach nie udało mi się uchwycić lecz motylki delikatnie pomaziałam medium spękającym, dało to bardzo fajny efekt. Płatki kwiatów wyciętych wykrojnikiem potuszowałam delikatnie tuszem Distress Walnut Stain.
Dziś za oknem u mnie jest -11 stopni, czyli siarczysty mróz postanowiłam zatem troszkę się ocieplić przynajmniej wewnętrznie i stąd wesoła letnia kartelucha.


 Pozdrawiam serdecznie

 FUNIAA


- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

1 komentarz:

Laurkowa Kraina pisze...

Bardzo ładna karteczka, tak mi się zatęskniło za wiosną...
laurkowakraina.blogspot.com