13 czerwca 2014

Wyzwanie #51 wg Funii...

 Witajcie :) 
Dziś wyjątkowo w piątek moja interpretacja nowego wyzwania.

http://craft4youpl.blogspot.com/2014/06/wyzwanie-51.html

Dzień Taty postanowiłam uświetnić małym podarunkiem w postaci notesu. 
Wesołego i  kolorowego :) Powstał z porzuconego starego notesiku. Ja mu ozdobiłam stronę tytułową.
Posłużyłam się przy tym zestawem papierów 15x15cm Kaisercraft-Pack Your Bags: Paper Pad. Bardzo lubię wykorzystywać takie zestawy bo nie muszę się głowić co z czym pasuje ;). Kaisercraft bardzo często w swoich zestawach dodaje papierki które maja bardzo ozdobne elementy. Tu były elementy foliowane (jak by przezroczysty embosing), są srebrzenia (niebieski papier w srebrne żyłki). Dodatkowo jeden z nich zadrukowany był bilecikami, które wycięłam i użyłam jako dodatkowe elementy. 


Wiem że to miał być męski notes ale nie mogłam się oprzeć by przyozdobić kwiatuszkami, które nieśmiało wyglądają spośród elementów.


Tu bardzo fajnie widać papier w srebrne wzory.


Napis jest błyszczący uzyskany za pomocą  Medium szkliwiące Glossy Accents.
Piękny ćwiek i jedna czarna kropeczka pochodzą z zestawu Time Traveler's Memories: Brads.


Oczywiście nie może zabraknąć bohatera Naszego wyzwania czyli guziczka przyozdobionego sznurkiem. :)
Jeszcze tylko Wam dopowiem o strasznie fajnych tuszach :) Ja w nich się zakochałam :)
  Ingvild Bolme Chalk Edgers. Są bardzo poręczne, nie zajmują dużo miejsca w przechowywaniu i co najważniejsze można nimi od razu tuszować. Piękny zielony kolor którym tuszowałam brzegi to właśnie Edgers Summer Field.
Proszę wziąć poprawkę kolorystyczną. U mnie na zdjęciach kolor wyszedł bardzo soczysty. Spowodowane to jest tym że moja baza była pomarańczowo żółta i nadała właśnie taki ton brzegom.
W zasadzie kolor ten jest bardzo spokojny, lecz także piękny.


Pozdrawiam i twórczego tworzenia dla Naszych Tatów :)
Pozdrawiam 
FUNIAA 
- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: