19 lutego 2014

LO-strona w albumie-wyzwanie #43-inspiracja Madziozy


Witam miłośników naszego bloga i sklepu!
Dzisiaj przedstawiam
pierwszy z serii scrapów dla mężczyzny-dla mojego Taty, który wkrótce obchodzi okrągłe urodziny :P
Z tej okazji powstaje duży album ze scrapami upamiętniającymi różne wydarzenia z życia rodziny.
Tu- wnuczka idzie do szkoły-do pierwszej klasy :)


♥♥♥


♥♥♥


Materiały:

ZAPRASZAM DO UDZIAŁU W NASZYM 43 WYZWANIU!:
Madzioza
- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

3 komentarze:

beatakraftuje.blogspot.com pisze...

Na większość wyzwań staram się tworzyć scrapy (jeżeli oczywiście nie jest z góry narzucona forma np. tylko kartki) i dlatego bardzo się ucieszyłam, że Twoją inspiracją jest właśnie scrap.

Madzioza pisze...

Miło mi , że moja inspiracja przypadła Ci do gustu-ja bardzo lubię tą formę scrapbookingu:)

GosiaMachynia pisze...

Ale śliczny !!!