4 lutego 2014

I {heart} U

Witam wtorkowo i miłośnie ;-)

A to za sprawą najnowszego wyzwania sercowego :-)

http://craft4youpl.blogspot.com/2014/02/wyzwanie-42.html

 Wystarczy stworzyć dowolną pracę z więcej niż 3 serduszkami, by wziąć udział w losowaniu nagrody :-)

A oto moja interpretacja tematu - bardzo prosta kartka, którą z łatwością można wykonać z niewielu materiałów:


Prawdziwe uczucie nie potrzebuje wielu słów, a motyw serduszka jest wystarczająco wymowny :-) U mnie jest ich cała girlanda, "zawieszona" na przeszywanych sznureczkach. Do wykonania kartki użyłam arkusza Bracket Label z kolekcji Documented Simple Stories - tło to motyw w pepitkę, a front to druga strona arkusza z fragmentem we wzór damasku. Pomiędzy nimi umieściłam ozdobną serwetkę wykonaną za pomocą dziurkacza Vintage Doily, a poszczególne warstwy podkleiłam pianką 3D.


Wycięte wykrojnikiem literki pokryłam medium Crackle Accents, a na koniec okleiłam krawędzie kawałkami taśmy washi z zestawu Symphony:


Oczywiście, Wasza praca wcale nie musi być walentynką, wystarczy, by zawierała więcej niż 3 serduszka :-) Zapraszam do zabawy!

do zobaczenia!



- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: