16 grudnia 2013

Gromadka aniołków...


Witam serdecznie wszystkich w gościnnych progach Craft4You!!!

Rozpoczynamy trzydzieste dziewiąte  wyzwanie:

"Świąteczna ozdoba ...



Dowolna interpretacja, w stylu, formy...

Format pracy : dowolny.

Wytyczne:  Wykonaj świąteczną ozdobę.

Mamy kilka ZASAD udziału w Naszych WYZWANIACH:

ROZPOCZĘCIE wyzwania - PONIEDZIAŁEK - 16.XII
ZAKOŃCZENIE wyzwania - PIĄTEK - 27.XII- do północy
OGŁOSZENIE wyników -  NIEDZIELA - 29.XII.

ZASADY:
1. Na wyzwanie można zgłosić JEDNĄ NOWĄ pracę, przygotowaną specjalnie na wyzwanie. Można ją zgłaszać również na inne wyzwania.
2.W pracy należy zastosować MINIMUM JEDNEGO produktu zakupiony w Craft4You.
3. Publikując pracę na wyzwanie - należy poinformować, że bierze ona udział w naszym WYZWANIU (podając link do wyzwania na blogu C4Y, w którym bierze udział) oraz podać link do użytego PRODUKTU/ów ze sklepu Craft4You.
4. Prace zgłaszamy na wyzwanie za pomocą narzędzia inlinkz, zamieszczonego pod każdym wyzwaniem. Należy tutaj podać LINK bezpośrednio do POSTA z pracą!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

Dla osób biorących udział w WYZWANIU przewidzieliśmy NAGRODY:

NAGRODA GŁÓWNA - spośród zgłoszonych prac zostanie wylosowany BON o wartości 50zł na zakupy w sklepie Craft4You.


TOP 2 - DWIE prace wybrane przez Nasz Zespół Projektantek zostaną zaprezentowane na blogu oraz uhonorowane banerkiem (do umieszczenia na blogu) i niespodziankami ze sklepu :).


SERDECZNIE ZAPRASZAM DO NASZEJ ZABAWY!;).


Dziś pokażę Wam gromadkę aniołków. Delikatnych i wdzięcznych. Stworzyłam je przy pomocy wykrojnika zakupionego jeszcze w zeszłym roku.
Piękne delikatne papiery  Angelic Christmas: Special Times i Idea-Ology: Paper Stash Holidays Past.

 Każdy Aniołek przyozdobiłam gałązkami wyciętymi przy pomocy dziurkacza dziurkaczem Martha Stewart - Dziurkacz Branch,  kokardką z Dratwy Naturalnej. 
Gałązką dodałam żywiołości dodając kropeczki z brokatu w kleju w kolorze Burgundy.
 

Piękny ćwiek z Vintage Christmas: Brads jest zwieńczeniem dzwoneczkowej kompozycji.
Dzwoneczki mój ulubiony wykrojnik - MemoryBox. Ulubiony bo taki "tyci-tyci" tzn dzwoneczek większy jest około 1,5 cm.


Stworzyłam jeszcze imitację śniegu z puchnącej farbki, a dodatkowo przyozdobiłam ją brokatem w kleju w kolorze - Spun Sugar.

I tak wesołe aniołki zawisną na mojej choince :)
Ja jestem bardzo ciekawa co dziewczęta z DT Nam pokarzą.
Zaglądajcie zatem tutaj bo będzie się działo :).
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 


P.S. Jakiekolwiek pytania odnośnie naszych wyzwań prosimy kierować na adres: c4y.wyzwania@gmail.com.

- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu


1 komentarz:

Aneta pisze...

Nieświadomie zrobiłam wczoraj coś, co pasuje do tematu wyzwania! Pozostaje mi więc tylko zrobić zdjęcia i wziąć udział w wyzwaniu:-)