21 listopada 2013

Wyzwanie#37 wg Ani


W tym tygodniu zapraszamy was na wyzwanie paseczkowe. W mojej interpretacji to kartka z motywem cukierka w paseczki.


W zestawie papierów Tima Holtza Holidays Past jest prześliczny papier w skośnie ułożone paski w kolorze bieli i czerwieni. Jest idealny do wykonania z niego kolorowego cukierka w kształcie laski.


 Z tego samego papieru co cukierek, wykonałam spodnią bazę kartki. Aby ją odróżnić od cukierka i dodać kartce głębi, wycieniowałam ją lekko tuszem Frayed Burlap. Wierzchnią warstwę zrobiłam z jasnego arkusza papieru, pochodzącego z tego samego samego zestawu. Aby nadawał się on na paseczkowe wyzwanie, zrobiłam na nim paseczki za pomocą tablicy do bigowania.


Cukierek pokryłam Glossy Accents, aby błyszczał się jak prawdziwy. Do kartki przymocowałam go za pomocą kostek 3D w rozmiarze 2mm. Umieściłam na nim małą ozdobę z bordowego ćwieka z perłą, kremowej tasiemki pokolorowanej tuszem Pelled Paint, kremowej dratwy i gałązek świerku.


Pozdrawiam,
Ania


- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

1 komentarz:

MAPY pisze...

Hello,
jolie carte, bien dans le thème de Noël, je vais m'en inspirer, merci.
MAPY