17 października 2013

Kartki dwie

 Bazy Recykled z brązowego papieru są niezmiernie wdzięczne - same w sobie stanowią bardzo dobrą ozdobę. Dlatego wystarczy dodać na nie elementy bez papierów bazowych, by uzyskać świetny efekt. Połączyłam te bazy z kolekcją Beautiful Life Echo Park. Z kolekcji tej można wyciąć małe elementy, które są wprost stworzone do tworzenia prac w prostym klimacie na brązowym tle.



W czerwonej kartce dołożyłam kremową dratwę. Wszystkie elementy, podobnie jak w drugiej kartce, przykleiłam za pomocą piankowej taśmy o grubości 1 mm.


Do stworzenia niebieskiej kartki użyłam dziurkacza Embordiery.


Antyczny ćwiek w kolorze srebra wypełniłam brokatem w kleju z kolekcji Distress w kolorze Weathered Wood i Pumice Stone.


W obu kartkach postawiłam na połączenie dwóch kolorów z bielą. Świetnym wykończeniem dla takich kartek jest biały  długopis tuszowy oraz białe perły w płynie.


Pozdrawiam,

- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: