14 października 2013

I zaczeło się ... ;)


 Rozpoczęłam sezon świąteczny. ;)
Jak na mnie to strasznie szybko, połowa października a ja "dłubię" karteczki świąteczne. Zazwyczaj dopiero po Mikołaju zdarzyło mi się co zrobić. A wszystko to za sprawą Asi, która mi podesłała papiery wielkiego Tima Holtza - Holiday Past. Nie mogłam się im oprzeć i tak powstały karteluchy.


W tradycyjnych Bożonarodzeniowych kolorach. Z malusimi bałwankami i dzwoneczkami wykrojonymi wykrojnikami Memory Box - Mini Snowmen. Dodatkowo Na karteluszcze powyżej wykorzystałam piękny emblemacik, który był w zestawie ćwiekowym - Vintage Christmas: Brads.


 Gwiazdeczki ozdobiłam kropeczkami z pereł w płynie - Liquid Pearls White Opal, suto opruszone szklącym się brokatem. Przepiękny efekt. :) Oczywiście użyłam mnóstwo kosteczek 3d i większość elementów jest warstwowa.



Przypominam i serdecznie zapraszam na:

 
 Pozdrawiam, lecz jeszcze nie świątecznie ;)


- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu