19 sierpnia 2013

Today, Tomorrow, Always ...

 Lato nam słodko dopisuje, pogoda wspaniała. Praktycznie staram się być jak najwięcej na świeżym powietrzu i korzystać jak najwięcej z dobrodziejstw natury. Stąd scrapowanie zeszło trochę na dalszy nocny plan. Mimo to tworzę nadal i tak w nocnych czeluściach skleciłam taką oto karteluszkę.


Karteczka powstała z przepięknych papierów Remember Me: Ava, Remember Me: Mae, Remember Me: Estella. Coraz bardziej przekonuję do gotowych elementów tekturkowych. Tutaj zastosowałam rameczkę i sentencję z  Enchanted Die-Cut. Dodatkowo przyozdobiłam je SIIC: Arrow Iridescent, które pięknie się mienią w słońcu.


 Skorzystałam z gotowych różyczek, których brzegi potuszowałam tuszem Distress Fired Brick.
Dodatkowo kwiatuszki wycięte przy pomocy wykrojnika   MemoryBox. Sztuczne kropelki rosy, które tak uwielbiam i praktycznie w każdej pracy umieszczam - Glossy Accents. Tutaj także przydały się perły w płynie - White Opal.



 Bardzo przestrzennie i warstwowo - kwadraciki 3D- 3mm.


 Chciałabym Was jeszcze serdecznie zaprosić na Nasze wyzwanie wg mapki. Oj warto warto bo i bon jest zacny ;)



- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

1 komentarz:

mosia pisze...

śliczna!
cudne mocne kolory!