18 lipca 2013

Wyzwanie#28 wg Ani



 Nasze obecne wyzwanie wymaga użycia w pracy motywu ptaszka. Moje ptaszki nie grają głównej roli w pracy, ale jest ich aż pięć. Są na papierze, są odbite stempelkiem i pod akrylowym kabaszonkiem.


 Bazą LO jest papier z kolekcji On This Day, First Dance na którym są dwie jaskółki. W pracy wykorzystałam także papier Proposal i Mr. & Mrs.


 Pod kaboszonem umieściłam ptaszka, którego wycięłam z jednego z papierów z książeczki Lyric. Kaboszon umieściłam na rozetce, którą przyozdobiłam różowo-białym sznurkiem, który wymoczyłam w herbacie.


Kolejne ptaszki to stempelki z zestawu Miss Match.


Na pracy nie mogło zabraknąć kompozycji kwiatowej, którą ułożyłam głównie z ślicznych kwiatków Primy z zestawu Lyric. Kompozycję uzupełniłam listkami i gałązkami cieniowanymi distressem Old Paper, naklejkami z zestawy On This Day, brokatem w kleju w kolorze Tattared Rose, kropkami pereł w płynie w kolorze Bisque i Flamingo.


Naklejek z zestawy On This Day użyłam także aby wypełnić przestrzeń po prawej stronie zdjęcia.


Z tego samego zestawu naklejek użyłam jeszcze różowy border, który stworzył kompozycję koronką oraz paskiem papieru Mr. & Mrs., który wycięłam dziurkaczem Doily Lace.


Na koniec wpięłam perłowy ćwiek w kolorze różowym.

Pozdrawiam,

- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

2 komentarze:

mosia pisze...

cudny!
naprawdę nie mogę się napatrzeć!

IWA pisze...

Zachwycający! I taki delikatny!