10 kwietnia 2013

Krzywy patchwork-wyzwanie #21-interpretacja Madziozy




A kto powiedział, że elementy tworzące patchwork muszą być idealnie równe i proste?
U mnie na tagu fragmenty obrazków, które wycięłam z resztek papieru pochodzącego z zestawu
 są SPECJALNIE krzywe;)
podkleiłam je bowiem białymi krzywo wyciętymi kawałkami papieru.
Krawędzie każdego elementu potuszowałam  i podkleiłam różnej grubości kostkami dystansującymi.
Ułożyłam tworząc wg wytycznych wyzwania patchwork:)



W moich scrapowych zasobach mam specjalną kopertę przeznaczoną na skrawki papierów, które zostają mi z różnych prac. 
Wybrałam więc z niej oprócz skrawków w postaci obrazeczków z papieru Primy również fragment papieru 
z którego wycięła główną bazę taga oraz wykrojnikowego motyla.
Elementem , który nie jest scrapowy  jest budowlana siateczka plastikowa zachowana z czasów remontowych wystająca spod obrazków:


Obrazki vintagowe w niektórych miejscach potraktowałam brokatem w kleju
W kilku miejscach zrobiłam trójwymiarowe kropki perłami w płynie:

Kwiatek pochodzi z pęczka kwiatków


Miłego wieczoru!
Madzioza


- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: