7 lutego 2013

Wyzwanie #17 - inspiracja Ani

 Cześć,

Dzisiejsza pogoda idealnie dopasowała się do notesu, który przygotowałam dla was jako inspirację do wyzwania # 17.


Głównym elementem notesu jest ramka, którą utworzyłam z tekturowych zawijasów Maya Road. Papier Newsprint Melissy Francess stanowi dla niej doskonałe tło.


Na zawijasy nałożyłam bardzo cienką warstwę białej farby akrylowej oraz mnóstwo kropeczek pereł w płynie w kolorze Platinum. Perły w płynie są idealną ozdoba dla prac, które noszone są w torebce.
 

Na górnym łączeniu zawijasów umieściłam przepiękny ćwiek Kaisercraft w kolorze Soft Blue.


 Na dolnym zaś, przykleiłam białą perełkę Melissy Francess.


W rogach odbiłam delikatny stempel z narożnikiem, który pochodzi z zestawu Magnolia Grove. Do jego odbicia użyłam tuszu Weathered Wood.



Pozdrawiam
Ania
- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

1 komentarz:

LoveMeFlowers pisze...

Piękny notes;)