22 stycznia 2013

LO dla dziadzia

Witam w mroźny i śnieżny wtorek!

Dzisiaj Dzień Dziadka, dlatego też chciałabym pokazać Wam Dziadkowy upominek :-)
Wydawało mi się, że panowie do tworów rękodzielniczych podchodzą z umiarkowanym entuzjazmem, i wolą raczej jakieś (nie)praktyczne gadżety, a tymczasem, kiedy Babcia otrzymała wczoraj scrap ze zdjęciem wnuków, Dziadzio natychmiast zażyczył sobie własnej wersji! Cóż było robić - oto i ona :-)


 LO powstał na bazie kilku papierów z kolekcji Craftsman Primy - kolorystycznie i wzorniczo idealnje wprost do męskich tematów :-) Bazą jest arkusz Architect, na którym pod zdjęciami umieściłam fragmenty arkuszy Tools of the Trade i Engineer.


Z tego ostatniego arkusza pochodzą również wycięte etykietki i żarówki, a także tytuł:


Mimo męskiego charakteru pracy, kwiaty, które "przemyciłam", idealnie pasują! Pochodzą z zestawów Tea Thyme Silentium, Moulin Rouge, Angelica Rose Fairy i mini bukiecików. Kwiaty uzupełniłam ozdobami metalowymi od Tima Holtza: zębatkami i wskazówkami.


Na koniec odbiłam tu i ówdzie mini stempel Romance Novel, trzymając go w ręce, by uzyskać nierównomierne odbitki:


Mam nadzieję, że Dziadzio będzie zadowolony!
A Wy jaki macie pomysł na męski upominek? :-)

do zobaczenia!
 


- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: