10 stycznia 2013

Kartka dla tancerki

Cześć,

Właśnie przeżywam remont, w czasie którego mój kącik warsztatowy został zapakowany do pudeł. Trochę trudno tak pracować. Na szczęście jednak istnieją zestawy papierów z dodatkami, które są świetnym rozwiązaniem na wszelkie kryzysowe sytuacje. Wystarczy bowiem dodać trochę mediów i jakieś drobnostki zostawione w podręcznym pudełku aby wyczarować pracę. Tym razem na warsztat poszła kartka dla tancerki i zestaw La Ballet


W zestawie znajduje się kilka dwustronnych papierów oraz arkusz naklejek. Aby nadać kartce przestrzenności, wykorzystałam taśmę 3D.


Oprócz dodatków z poza zestawu, na kartce znalazły się kwiatki Primy, które dobrałam z zawsze niezawodnego woreczka Bitty Bag. Spięłam je uroczym ćwiekiem z perłą w kolorze Latte.

.
Wśród dodatków znalazły się perły w płynie. Wykorzystałam kolor Baby Blue i Flamingo.


Pozdrawiam,


- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: