17 grudnia 2012

Świąteczne etykietki...

Do świąt już tuż, tuż... W tym roku postanowiłam zrobić prezentowe etykietki, żeby jak co roku nie biegać i szukać na ostatnią chwilę. Kombinować jak w 10 minut zrobić kilka zawieszek. I tak oto powstały. Do wykonania ich przydał mi się papier mojej ulubionej firmy FabScrap tym razem z kolekcji Christmas: Little Children. Piękny przydymiony bordowy kolor, wspaniale oddaje nastrój świąteczny.


 Wykorzystałam wykrojnik firmy Memory Box. Każda zawieszka ma chorągiewkę na której wypiszę imię obdarowanej osoby.


 Gwiazdeczki dziurkaczowe i drzewka przyozdobiłam kropkami z perły w płynie Liquid Pearls Silver Pearl suto obsypanego mieniącym się brokatem.


 W okrągłych etykietkach wykorzystałam tekturkowe gwiazdki Maya Road C2197 Large Chipboard Snowflake. Każdą tekturę najpierw potuszowałam tuszem Pigmentowym Pure White ( Maya Road  ), by utracił kartonowy kolor, następnie posmarowałam klejem i mocno obsypałam mieniącym się brokatem.



Teraz nie muszę się martwić o etykietki w tym roku. 

Pozdrawiam
- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: