29 listopada 2012

Historia jednego papieru wg Ani

 Cześć,

W ramach projektu historia jednego papieru, przygotowałam dla was dzisiaj komplet karteczek - dla chłopaka i dziewczyny. Zostały wykonane z papieru Damask or Flourish. Aby uzyskać efekt rozróżniający, w kartce dla dziewczynki jako wierzchni papier użyłam wzór w damaski, a dla chłopca kratkę. Dodałam też odpowiednie dodatki. To co jeszcze łączy kartki to kropki pereł w kolorze Gold oraz tusz Frayed Burlap.



W kartce dla dziewczynki główną rolę odgrywa stempel z motylami i różą.Pod nim umieściłam kwiecisty border. Z boku zaś przypięłam kwiatek ozdobiony pięknym, kawowym ćwiekiem.



Na kartce dla chłopca umieściłam odbity motyw roweru. Wykorzystałam neutralny border, a zamiast kwiatka przyszyłam guzik.





 Pozdrawiam,




- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: