21 listopada 2012

Adwentowa prostota..Wyzwanie#14 - inspiracja Madziozy


   Podobnie jak Maja, ja dużego doświadczenia w przygotowaniu kalendarza nie mam. Robiłam raz daaawno temu z pudełek od zapałek w formie szufladek.
Ale nie ukrywam, że zawsze mi się podobały kalendarze w formie torebeczek z zadaniami/słodyczami na każdy dzień grudnia;)
Dlatego mój kalendarz to torebeczka na każdy dzień, ozdobiona numerem
Naklejki pochodzą z TEGO zestawu.                                                                             

                           
Dodatkowo wycięłam puncherem tagi z :szarej: tektury oraz z białego wizytówkowego gwiazdki wykrojnikiem MD.
Gwiazdki te dodatkowo przepuściłam przez płytkę do embossingu.
A mniejsze gwiazdki odbite tuszem  pigmentowym Deep Brown zembossingowałam  złotym  pudrem.


Torebeczkę zamyka drewniana spinka do prania;)
Widoczne złote kuleczki na druciku kupiłam kiedyś w kwiaciarni, przypięte zszywką dają fajny efekt:)


Miłego wieczoru!
Madzioza


- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: