25 października 2012

Wyzwanie XII - inspiracja Ani



Cześć,

W ramach inspiracji na ptaszkowe wyzwanie przygotowałam LO z ptaszkiem i klatką.


LO wykonałam na przepięknych papierach The Lakehouse marki Kaisercraft. Z ciemnej strony papieru Springs zrobiłam obramowanie dla papieru Villa. Z jasnej strony Springs wycięłam kółko, które podłożyłam pod zdjęcie i obramowałam białymi perełkami w płynie.


 Jednym z elementów ptaszkowych jest biały gołąbek, który pochodzi z zestawu naklejek Sweet Nothings. Aby nadać mu przestrzenności podkleiłam go kosteczkami 3D i podwinęłam lekko jego skrzydełka.





Drugim elementem jest duża klatka, która jest odbitką stempla Kaisercraft.



Uwielbiam woreczki kwiatków Bitty Bag. Można w nich znaleźć prawdziwe rarytasy, takie jak duża biała lilia. Dodatkowo można w nich zawsze znaleźć kwiatki, które będą pasowały do wykonywanej pracy. Oprócz kwiatków z woreczka użyłam białych kwiatków Pillar.


Pod zdjęciem umieściłam border pochodzący z zestawu naklejek Sweet Nothings.
Na tagu pochodzącym z małej książeczki The Lakehouse umieściłam tekturową literkę A, którą pokryłam Glossy Accents. Sam tag podwiesiłam na szaro-białym, skręcanym sznurku


Pod kółko z papieru Spring podłożyłam bordery, które wycięłam także z papieru Spring oraz papieru pochodzącego z małej książeczki The Lakehouse. Bordery wycięłam za pomocą przepięknego, głęboko tnącego dziurkacza Embordiery.






LO obramowałam stemplem z zestawu Baby Girl, który zembossowałam białym pudrem do detali. W rogach obramowania umieściłam duże naklejki perły.


Pozdrawiam,



- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: