14 października 2012

WYZWANIE #11 - GOŚCINNE INSPIRACJE

Zapraszamy Was dzisiaj na coś specjalnego! 
Na bloga zawitała specjalna GOŚCINNA projektantka.


Zaprosiłyśmy do gościnnej współpracy scraperkę, która lubi nasze wyzwania i często bierze w nich udział. Ponadto jej prace zostały kilka razy wyróżnione przez projektantki C4Y nagrodą TOP2.

Proszę, powitajmy gorąco naszą październikową gościnną projektantkę Kasię znaną jako ELPIMPI.

- - - - - - - - - - - - - - - -

Żeby lepiej poznać Kasię poprosiłyśmy ją o dokończenie kilku zdań:

(1) Mam na imię... Kasia i mieszkam z ... moją ukochaną córeczką i cudownym mężem w Warszawie.

(2) Moja przygoda ze scrapbookingiem zaczęła się... dawno temu gdy podobnie jak większość z Was nie miałam pojęcia, że istnieje coś takiego jak ‘scrapbooking’ ;-) a scrapbooking odkryłam przypadkiem w 2009 roku… od 2010 prowadzę bloga :-) na którym dzielę się z Wami moimi pracami :-)

(3) Z papierowej twórczości najbardziej lubię... chyba mini albumiki a szczególnie te wykonane z jednego arkusza papieru i ATCiaczki :-)

(4) Na moim scrapowym biurku w tej chwili można znaleźć... zaczęte trzy albumiki dla przyjaciół z sesji fotograficznych, które robiliśmy latem! Oj działo się działo! Za jakiś czas zobaczycie efekty :-)

(5) Mój przepis na scrapowanie... Hmmm… to przede wszystkim chwila wolnego czasu, piękny papier do scrapbookingu, taśmy washi – uwielbiam je!!! a Wy??? trochę dodatków, dziurkacze, stemple, tusze – distress są moimi faworytami! i oczywiście wyjątkowe zdjęcia!

(6) Inspirację do pracy czerpię z... otaczającego świata i chwil uchwyconych na zdjęciach!

(7) Tematy, które najczęściej scrapuję to... oczywiście moja mała córeczka :-)

(8) Moje ulubione kolory w tym momencie to... róże a szczególnie pudrowy róż :-), szarości i brązy :-)

(9) Moje ulubione narzędzia to... precyzyjne nożyczki, dziurkacze i paper distresser Tima Holtza :-)

(10) Najczęściej kupuję... papiery! Szczególnie lubię te w kropki, kropeczki… ;-) Kiedyś kupowałam pojedyncze arkusze, które wpadły mi w oko natomiast teraz staram się dobrać zawsze kilka papierów z tej samej kolekcji by potem móc wykorzystać je w pracy, gdyż wspaniale się uzupełniają i ułatwiają pracę :-)      

(11) Na bezludną wyspę zabrałabym... ze ‘scrapowych przydasi’ nożyczki, taśmy washi, notatnik, cienkopis i trochę ulubionych papierów :-) a gdybym jeszcze mogła to trochę stempli, tuszy i mgiełek :-) no i koniecznie aparat fotograficzny! By po powrocie móc dodać zdjęcia do podróżniko-journala no i aby mieć co oscrapować ;-)

(12) Moje inne hobby to... podróże, kulinaria – uwielbiam poznawać inne kultury właśnie poprzez nowe niesamowite potrawy, fotografia – szczególnie lubię robić zdjęcia maluszkom :-), tworzenie unikalnej biżuterii, malowanie na szkle i wiele wiele innych…

(13) Wyzwania powinny... sprawiać radość! :-) Bardzo lubię wyzwania gdyż mobilizują mnie do zrobienia czegoś nowego, wypróbowania ciekawych nowych technik czy dodatków!

- - - - - - - - - - - - - - - -

Teraz zapraszamy na inspirację, którą przygotowała Kasia w ramach WARSTWOWEGO wyzwania #11.


Witajcie fanki i fani ;-) scrapbookingu! Dziś inspirować będę Was ja – Kasia w sieci znana jako elpimpi - szalona kobieta naukowiec, której pasją jest szeroko pojęte rękodzieło a w szczególności scrapbooking :-)

Na wstępie chciałam gorąco podziękować Asi i Reni za zaproszenie w gościnne progi Craft4You! :-) Twój sklepik Asiu darzę wielkim sentymentem – był to bowiem pierwszy sklep scrapbookingowy jaki znalazłam w sieci i w którym zrobiłam swoje pierwsze zakupy dawno, dawno temu! Ach co to były za czasy… ;-)

Ale do rzeczy! Jedenaste wyzwanie C4Y – warstwy! WOW!!! To jest to na co czekałam!

Od dawna planowałam zrobienie sobie ramki z piękną fotką mojej ukochanej córeczki – ale jakoś brakowało mi tej ‘ostatecznej’ wizji ;-) wiecie jak to jest ;-) Pomysł kiełkował i kiełkował, aż wreszcie doczekał się realizacji! Zdjęcie zrobione w szczególnym dniu dla mnie i mojego A. powstało gdy już chciałam odłożyć aparat… Tak… znacie to??? ;-) Najpierw myślałam, ze zostawię zdjęcie tak jak jest ale potem jakoś tak w wolnej chwili zaczęłam się bawić efektami specjalnymi i przerobiłam je trochę tak aby wyglądało jak namalowane co idealnie wpasowuje się w koncepcję robienia ramki na podobraziu!

Do jego oprawienia wykorzystałam cudną kolekcję Kaisercraft  - Lakehouse. Idealne kolorki i wzory pasujące do słodkiego zdjęcia :-)


Bazą został papier LakehouseSpa – różowa strona ma delikatny wzór i fantastyczną teksturę, które są słabo widoczne na zdjęciach jednak w rzeczywistości papier ten ma w sobie to ‘coś’, że staje się natychmiast jednym z ulubionych papierów, które można wykorzystać w wielu pracach!

Wyzwaniowe warstwy powstały z pociętych papierów Retreat i Country. Wykorzystałam także kilka sztuk pięknych Die cuts z tego samego zestawu. Die cuts są wspaniałym rozwiązaniem gdy brak nam czasu na precyzyjne wycinanie - wiecie jak to czasem jest ;-)

A i jeszcze słowo na temat papierów Kaisercraft – są WSPANIAŁE!!! Szczególnie lubię je za to, że nie są takie grube i dzięki temu łatwo jest z nich wycinać detale i fantastycznie nadają się do dziurkaczy! Ja wykorzystałam jeden z moich ulubionych i chyba najbardziej popularnych – Doily Lace.


Przy ozdabianiu ramki pierwszy raz wykorzystałam ‘profesjonalne’ perełki w płynie - Perły w płynie Liquid Pearls Platinum… wcześniej miałam jakieś kupione w sklepie papierniczym i muszę przyznać, że różnica jest i to bardzo bardzo duża!!! Polecam Wam perełki dostępne w Craft4You – są genialne! Bardzo precyzyjne w użyciu i świetnie wyglądają po wyschnięciu! No i te kolorki! WOW! Dodatkowo producent podaje, że można je stosować na materiały a potem prać – będę musiała to kiedyś wypróbować!!!

 

Dla dodania lekkości i przestrzenności brzegi części wyciętych kwiatów pozaginałam by wyglądały jak naturalne płatki, podkleiłam je taśmą piankową 3D a między warstwy dodałam trochę tiulu nawiązującego do opaski Hanulki :-)


Całości dopełniają tagi – na ramce znalazły się trzy – dwa z nich zapisane wspomnieniami z chwili gdy zrobione zostało to słodkie zdjęcie i jeden z fajnym cytatem :-) którego brzegi potuszowałam bardzo delikatnie tuszem w podobnym kolorze i dodatkowo poszalałam z perełkami w płynie ;-)

 

Moja pierwsza ramka jest gotowa! Teraz tylko musimy zdecydować w którym miejscu zawiśnie? :-) Takie przestrzenne ramki wspaniale eksponują zdjęcie – tak sobie myślę, że powstanie jeszcze sporo podobnych i będą zdobiły nasze ściany! :-) A Wam jak się podobają tego typu ozdoby? :-)

Na zakończenie chciałam jeszcze raz podziękować za zaproszenie do bycia gościnną projektantką Craft4You! To dla mnie niesamowite wyróżnienie i przyjemność! :-)

Mam nadzieję, że moja praca zainspiruje Was do stworzenia podobnych ramek – to naprawdę łatwe a efekt bardzo fajny! :-)

- - - - - - - - - - - - - - - - -

Kasiu, dziękujemy Ci za PRZEPIĘKNĄ inspirację!! 

Wszystkich zapraszamy do udziału w naszym WARSTWOWYM wyzwaniu #11. Naprawdę warto!

A zapraszanie GOŚCINNYCH projektantek do inspirowania Was swoimi pracami będzie stałym elementem naszych WYZWAŃ w Craft4You.



- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: