15 października 2012

Historia jednego papieru wg Funii...

 Dziś ja mam sposobność zaprosić Was na kolejną edycję cyklu:

 
W październiku opowiemy nasze historie wykorzystując papier z kolekcji After Five od Kaisercraft:
 
Jak zobaczyłam ten papier od razu skojarzył mi się z albumem ślubny. Spokojnym i dostojnym. I taki mini albumik o wymiarach 10x15cm stworzyłam. Na bazie czarnego papieru z bloku technicznego i kilku kart tekturkowych.
 
W roli głównej jest  Nasz bohater After Five Waltz przetykany gdzieniegdzie elementami z papieru After Five Cocktail.
Malutkie czerwone serduszko to jedyny akcent kolorystyczny albumu. Piękna czerwień uzyskałam poprzez embosing Distress Fired Brick. Cały album jest spokojny czarno-szary (papier techniczny) i piękne dostojne wycinanki Memory box - Wykrojnik Chloe Stem i Wykrojnik Prim Poppy

Stronę tytułową okrasiłam kuleczkami z płynnych pereł koloru srebnego. Natomiast duże serce pociągnełam Medium szkliwiące Glossy Accents. Piękny efekt :) Malutka etykietka z miejscem na datę pochodzi z zestawu Naklejki Basic White Small Details.


A teraz odsłony detali kart środkowych z przygotowanymi miejscami na przyszłe zdjęcia. Delikatne wycinanki Memory Box dodają dostojeństwa i elegancji.


 Cały album powstał z dwóch arkuszy papieru After Five Waltz i fragmentu After Five Cocktail.
Oprócz wykrojnikowych wycinanek niewiele jest elementów ozdobnych. Piękne czarne maki, dmuchawce czy kwiaty same w sobie są bardzo ozdobne. Zamieściłam tu detale całego albumiku by nie zanudzać mnóstwem zdjęć. Jeśli chcecie zobaczyć więcej zapraszam na mojego bloga.

Takim sympatycznym akcentem rozpoczynamy Nasz tygodniowy cykl. Zapraszam jutro na kolejne inspirację dziewcząt.



Pozdrowienia



- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: