23 sierpnia 2012

Ascetyczny pamiętnik

Witajcie w czwartkowy wieczór,

Kolekcja French Kiss urzeka mnie swoim chłodnym urokiem. Jej szarości mogą zostać ubrane zarówno w niemalże barokowe zdobienia jak i ascetyczny minimalizm. Tym razem zdecydowałam się na to drugie i tak powstał ascetyczny pamiętnik, który można wsadzić do torebki bez obawy o jego zniszczenie.
Tło stworzyłam z papierów Stripe i Fleur.



Idealnym elementem ozdobnym jest metalowa ramka Tima Holtza. Udało mi się ją idealnie dopasować do etykiety z papieru Labels. Na etykiecie widnieje skrót no., który ujęłam w ramkę i wypełnię rokiem, z którego będą pochodzić zapiski w pamiętniku.



Do kolekcji French Kiss idealnie pasują perły w płynie w kolorze Platinum. Wykończyłam nimi motyw odbity w narożniku papieru Fleur.




Pozdrawiam,



- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: