27 lipca 2012

Relacja ze zlotowego pokazu stemplowo-wycinankowego

 Kolejna wspomnieniowa relacja z pełnego wrażeń zlotu. Jako że uwielbiam machać nożyczkami, ciąć wycinać i stemplować, miałam przyjemność pokazać Wam co można zrobić z stemplowych wycinanek. Przygotowania rozpoczęłam w towarzystwie Madziozy, a jako że to mój pierwszy pokaz życiu dzielnie mi podpowiadała i pomagała. ;)


Dobór odpowiednich materiałów wśród takich wrażeń, był trudny.


Publiczność dzielnie mi pomagała, a ja z rzetelnością odpowiadałam na zadawane pytania.


Dziewczęta oglądały i podziwiały (dziękuję ;)) moje wycinankowe "tworki".


 Kilka już powycinanych elementów i pierwsze próby kompozycji.


Ogarnięcie całości, przyklejenie poszczególnych kwiatów i przepięknego balonika.


 A tu już moja karteczka po niewielkim małym domowym liftingu - dodaniu napisu i kilku perełkowych kropek.


Bardzo dziękuję Wszystkim za przybycie i uczestnictwo. I tyle miłych słów. :)
 Pozdrawiam

- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

2 komentarze:

Po prostu Asia pisze...

Strrrasznie żałuję, że nie mogłam zostać na całości, ale liczę na to, że kiedyś się uda :)

Irena Rysa Maciąg pisze...

swietne pokazy.
zaluje podwojnie ze mnie nie było