27 czerwca 2012

CUTEST FLOWER

Mamy już lato! I chociaż za oknem czasem szaro i mokro, to nie narzekam :). Podobno w weekend ma być znów 30 stopni :/.

Jak każda pora roku lato ma swoje zalety. Najbardziej lubię lato za różnorodność rozkwitającej w pełni przyrody. W mojej dzisiejszej pracy chciałam uchwycić tę energię lata i czystą radość dziecka zachwycającego się kwiatami dokoła.


Nie chciałam zasłaniać tych kwiatów na papierze z kolekcji Ambrosia: Flowers (Bo Bunny) więc .... Wycięłam z papieru Ambrosia: Primrose duży prostokąt, który postanowiłam wykorzystać jako bazę pod zdjęcie i tytuł LO. Znalazłam dla niego odpowiednie miejsce na papierze w kwiaty i ponacinałam w niektórych miejscach wybrane kwiatki, żeby pod nie włożyć ten jasny papier.

Dzięki temu fajnie się razem połączyły oba papiery. Szkoda mi było kwiatów, które zostały w ten sposób zasłonięte - więc je po prostu wycięłam :). Na poniższym zdjęciu możecie zobaczyć jak to wygląda z tyłu :


Zdjęcie to pokazuje przybliżenie - nie jest to pełny rozmiar papieru. Dzięki wycięciu tego fragmentu papieru uzyskałam kilka kwiatów i motyli, które posłużyły mi do uzupełnienia miejsca połączenia obu papierów.


Dużo dodatkowych ozdób już nie było trzeba. Wycięłam tylko kilka elementów z drugiej strony tego jasnego papieru Ambrosia: Primrose. Powstała fajna kompozycja dzięki wykorzystaniu taśmy 3D. Na taśmie 3D podklejone są też wszystkie wycięte kwiaty i motyle uzupełniające kompozycję.


Z obu stron LO w prawym górnym rogu i lewym dolnym umieściłam jeszcze tylko kilka dodatkowych wyciętych elementów z papieru Ambrosia: Primrose - żeby uzupełnić kompozycję.



Do wykończenia LO wykorzystałam dodatkowo: preparat Glossy Accents (bezbarwne krople), perły w płynie Liquid Pearls Avocado (zielone perełki) oraz ćwieki mini Pewter.

I tak oto łatwo i przyjemnie powstał letni, kwiecisty scrap.

Do zobaczenia na zlocie....
   

- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: