16 lutego 2012

Gdy potrzebujesz odskoczni..

Moje dzieciaki w tym sezonie zimowym chyba zrobily sobie konkurs, ktore bedzie wiecej chorowalo. Tylko czemu i jedno i drugie za punkt honoru postawilo sobie za kazdym razem zarazic mnie? :) Niewyspana, zmeczona, ciagle chcialam cos zrobic, ale brakowalo czasu i sily.. Frustrujace.. Dlatego potrzebowalam szybkiego, prostego projektu, ktory udaloby mi sie skonczyc w jeden wieczor, takiej malej odskoczni.

Wiec wzielam 6 kopert, troche beermaty na okladke, kilka papierów 12x12 cala i troche dodatkow, a po 3 godzinach...

Ha! Tym razem nie ma piorek! :)
Ale za to sa różyczki Primy..

Mnostwo stempli Tima Holtza - mimo, ze uwielbiam je, to wciaz mnie zaskakuja jak bardzo sa dokladne

W kazdej stronie ukrywa sie tag

Podoba mi sie efekt, jaki tworza tagi przy otwartym albumie :)


Milego wieczoru :)
Asia

PS. Uzylam:
Papier - Romantique
Kwiaty - różyczki Sugar Blooms z serii Moulin Rouge
Stemple - stemple Tima Holtza w a szczegolnosci Papilon
Tusze - Distress
Oraz dziurkacz brzegowy


Sklep z materiałami do scrapbookingu

6 komentarzy:

Oliwiaen pisze...

3 godziny?! Nie mam więcej pytań... O.O

Ludkasz pisze...

Ale piękny:)!!!

Natka pisze...

Piękny i romantyczny!

aa_dorota pisze...

Wow!
Piękny
I tak szybko zrobiony

Izabela pisze...

wow!!! obłędny! 3 godziny, dziewczyno cudo wyszło z pod Twoich paluszków :)

ENID - M.D.N.S. :) pisze...

podoba mi się ;-) a jakie genialne te stemple, świetnie się prezentują!