23 sierpnia 2011

Zamaskowany

Witajcie w kolejny upalny wtorek - szkoda, że lato przypomniało sobie o nas dopiero pod koniec wakacji, ale dobre i to :-) Kto nie zdążył się opalić przez dwa miesiące, właśnie ma szansę :-))

Ja też staram się (umiarkowanie) korzystać ze słońca, więc dzisiejsza notka będzie szybka, jak i powstanie LO, który na dzisiaj przygotowałam. Oderwałam się bowiem na chwilę od kartkowego niezbędnika, gdyż po 1.: nie samymi kartkami żyje scrapperka, a po 2.: wpadły mi w oko (i ręce) arkusze z zestawu Ideaology: Retro Grunge Tima Holtza.

Jak wszystkie jego produkty, papiery też charakteryzują się przygaszonymi kolorami, postarzeniami i wzorami retro. I świetnie nadają się do prac o tematyce chłopięco-męskiej :-)) Od razu więc postanowiłam wykorzystać je do LOsa ze zdjęciem mojego młodszego synka w dniu jego 5. urodzin:


Nie wiem, czy inne mamy pięciolatków potwierdzą, ale mój pięciolatek to słodko-wybuchowa mieszanka uporu, obrażalstwa i despotyzmu z niesamowitym urokiem, czułością i wesołością :-) Chciałam to podkreślić na scrapie, dlatego też do typowo "męskich" wzorów, taśmy z nutami i stempelków Kaisercraft dodałam kwiaty - te papierowe z zestawów Madeline Paloma Flowers i Moulin Rouge Essentials, jak i te "wtopione" w tło, za pomocą masek Primy:


Jeśli klikniecie na zdjęcie, by obejrzeć powiększenie, zobaczycie wynik małego tricku, jaki zastosowałam przy maskowaniu: najpierw odcisnęłam aplikator w tuszu Walnut Stain, a następnie raz w tuszu złotym, dzięki czemu na brązowym tle pojawiły się delikatne złote drobinki.

A tutaj kolejny trick: dla urozmaicenia zamiast odbić stempelek z cyfrą, wycięłam ją z folii zabezpieczającej ten stempel - jako, że wszystkie stemple przechowuję w segregatorach, zwykle zostają mi takie folie, i czasem je wykorzystuję w taki właśnie sposób :-) Dało to też kolejny kontrast: matowy - błyszczący - co podkreśla główną ideę kompozycyjną.


do zobaczenia za tydzień :-)
Oliwiaen

  Sklep z materiałami do scrapbookingu

5 komentarzy:

Scraperka pisze...

piękny Lo i piękny synek:)

Unknown pisze...

czy przegapiłam wyniki konkursu na gościnną projktantkę czy jeszcze ich nie było? :))

Unknown pisze...

nie no,nie musi mi odpowiadać aż tyle osób... :P

Monika1011 pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Monika1011 pisze...

Ahh zbym ja umiala tworzyc takie piekne LOsy ! Wszystko tak idealnie dopasowane,piekne kolory.Podziwiam.


Aśko a wynikow jeszcze nie bylo.