5 sierpnia 2011

Wspomnienie z wakacji

Witajcie,
Zazdroszczę tym, którzy dopiero będę mieli wakacje.
Ja w tym roku wyczerpałam już limit leniuchowania ale wspominać jest miło.
Przygotowałam na dzisiaj, w ramach inspiracji, scrapa,
który jest właśnie takim wspomnieniem tegorocznych wakacji.
Wykorzystałam czarno-białe zdjęcie i aby je podkreślić
wybrałam błękitny papier z kolekcji Tima Holza Idea-Ology Shabby Vintage.
Jak zawsze trochę niedbałych przeszyć i kolorowych dodatków.
Do dekoracji scrapa wykorzystałam:

- papier Glitz Aftenoon Muse: Floral
- elementy kartonowe Love Mini Chipboard Set
- biały papier wizytówkowy


Przypominam o trwającym, miesięcznym wyzwaniu Craft4You.
Na zgłoszenie wszystkich prac macie czas do 11 sierpnia.
Tematy wyzwań znajdziecie na bocznym pasku.

Pozdrawiam,
Ania_Encza

Brak komentarzy: