17 sierpnia 2011

GRY KARCIANE


Karty do gry czasem przydają się nie tylko do gry :D. Od dłuższego czasu "korciło" mnie zalterowanie właśnie kart do gry! A wszystkiemu była winna talia, w której brakowało kilku kart! Przez jakiś czas leżała sobie w pudełku "kiedyś na pewno wykorzystam te rzeczy" i wołała o przerobienie :D. Więc się doczekała!

Postanowiłam zrobić z kilku kart ZAWIESZKI do prezentów. Powstały na razie 3, ale w razie potrzeby szybko można dorobić więcej.

Pomysł mi się spodobał, ponieważ nie potrzeba dużo czasu i materiałów na wykonanie. A do tego mamy fajny dodatek do prezentu!

ZAWIESZKI w komplecie:

-----------------------------------------------
A teraz pojedynczo:

ZAWIESZKA #1 - 6-te urodziny DZIEWCZYNKI


Materiały:
- naklejka: "zwierzątko" z arkusza naklejek: Olivia Element Stickers
- kwiatek: jeden cały i jeden dodatkowy środek kwiatka z zestawu: Tiffany's Treasure Blue Sapphire
- guziki: Tiny Buttons Shapes- Folkware
- preparaty: Glossy Accents (serca na karcie oraz kokardka na uchu "zwierzątka") oraz perłowy klej Liquid Pearls Glue - White Opal (liczne perełki na karcie :D)

-----------------------------------------------

ZAWIESZKA #2 - urodziny KOBIETY


Materiały:
- papiery: biały w linię i niebieski w krateczkę (pokolorowałam go spray'em w kolorze Stormy Sky) z zestawu 15x15cm Basic White, czerwony kawałek to papier z serii: Love Games - Polka
- kwiaty: MINI różyczka granatowa, Cottage Blossoms Orchid (pierwotnie biały z jasno-fioletowym środkiem - środek wyrwałam pokolorowałam spray'em w kolorze Aged Mohogany i przykleiłam z powrotem)
- spray'e: z uzupełniaczy do tuszy Distress: Stormy Sky (papier w krateczkę, brzegi karty), Aged Mohogamy (bordowy środek białego kwiatka)
- dodatki: ćwiek czerwony z zestawu Crystal Brads Circle Light, bezbarwna kropka akrylowa z zestawu Dew Drops Hyacinth
- preparaty: Glossy Accents (serca na karcie oraz dodatkowe kropki dookoła karty), brokat w kleju Stickles Glitter Glue Icicle (m.in. brzegi kwiatków)

-----------------------------------------------

ZAWIESZKA #3 - urodziny MĘŻCZYZNY

Materiały:
- papiery: czerwony pasek to papier z serii: Love Games - Polka, czarny pasek to papier z zestawu: Street Lace (4,5x6,5 cala), żółty pasek to papier z serii: Kitch - Rose Bouquet
- naklejka: z zestawu Basic White Small Details
- guziki: Tiny Buttons Shapes- Folkware
- preparaty: Glossy Accents (piki na karcie oraz dodatkowe kropki na karcie)


--------------------------------------

AKCJA ZNACZEK - cz.2 - w następnym moim poście.


Pozdrawiam serdecznie,

- Renia-




Sklep z materiałami do scrapbookingu

7 komentarzy:

Kasia pisze...

Super pomysł!

renataa25 pisze...

Bardzo fajny pomysł i wykonanie!!!

Kasia Udalska pisze...

Ale świetny pomysł!! no i super wykonanie :))) chyba za niedługo pobiegnę kupić talię kart, widziałam w papierniczym za 4 zł :D :D

Miriam pisze...

Wspaniały pomysł, który mnie zainspirował. Pozdrawiam serdecznie!

Lusilla pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Rachel pisze...

rewelacyjny pomysł:)...wykonanie genialne!:)

Drycha pisze...

tak radosnych kart jeszcze nie widziałam :P

bardzo fajnie, że są trochę poprzecierane.